Նախագծեր
Հասարակագիտական լաբորատորիայի անելիքները՝ նոյեմբերին
Սեբաստացու օրեր-կրթահամալիրի տոնին և Սիրադեղյանական օրերին հասարակագիտական լաբորատորիան նախատեսում է իր գործունեության հետևյալ ուղղությունները․․․
Ժամկետը՝
Սեբաստացու օրեր՝ նոյեմբերի 1-30
Սիրադեղյանական օրեր՝ նոյեմբերի 6-17
Կրթահամալիրի տոն, հարիսայի ծես՝ նոյեմբերի 25
- նոյեմբերի 2՝ հասարակագիտական լաբորատորիայի հյուրը «Էրեբունի» պատմահնագիտական արգելոց-թանգարանի տնօրեն, հնագետ-ուրարտագետ Միքայել Բադալյանն է․քննարկման թեման՝ «Ուրարտու» թեման հանրակրթական դասագրքերում
- նոյեմբերի 10՝ բանավեճ՝ կլոր սեղանի լուրջ․թեման՝ «Վանո Սիրադեղյանը՝ հրապարակախոս»
Ուսումնասիրության նյութեր՝
-
Հոդվածները վերլուծում ենք հետևյալ կետերին անդրառանալով՝:
ՀՈԴՎԱծԻ ՎԵՐԼՈՒծՈՒՄ
1.Տեղադրել նախընտրած հոդվածի հղումը :
2.Ներկայացնել հոդվածի հեղինակին/հակիրճ/:
3.Հոդվածի վերնագիրը. հարկավոր է ուշադիր կարդալ հոդվածը, անգամ մեկից ավելի անգամ: Առաջին հերթին ուսումնասիրեք վերնագիրը ՝ որքանով է այն ճշգրիտ արտացոլում հոդվածում բարձրացված թեման: Եվ նաև, թե որքանով է նշանակալից թեման ինքնին: Ինչպես է հեղինակը հասկանում ու բացահայտում : Խնդիրը նորույթի տեսանկյունից վերլուծելու նրա մոտեցումը:
4.Անդրադառնալ հետազոտական թեմայի արդիականությանը:
5.Հիմնավորել փաստական նյութի նորությունը, հուսալիությունը, ճշմարտացիությունը:
Օր.՝ Բացահայտելով իր դիրքն ու տեսակետները ՝ հեղինակը ապավինում է միայն իր ապրած դարաշրջանի փաստերին: Ներկայացվում է միայն փաստական նյութ `անուղղակիորեն հաստատելով արված եզրակացությունների և առաջարկությունների ճիշտությունը: Այնպես որ, իմ կարծիքով, բավարար տվյալներ չկան, որոնք հաստատում են օգտագործված փաստերի իսկությունը:
6. Հոդվածում կոնկրետացնել ուսումնասիրվող թեմաները: Հաճախ հոդվածում մի քանի թեմաներ են արծարծվում, և պատահում է, որ հեղինակը մեկից մյուսը ցատկում է, և ի վերջո երկուսն էլ ավարտվուն չեն: Նյութի բոլոր թեմաները պետք է բացահայտվեն հաջորդաբար `վերջում դրանցից յուրաքանչյուրի տրամաբանական եզրակացությամբ:
7. Վերոնշյալ չափանիշներին համապատասխան այս կարևոր կետերը վերանայելուց հետո դուք պետք է որոշեք թեման ամբողջությամբ բացահայտվա՞ծ է: Պատահում է, որ հեղինակը հատուկ չի բացահայտում ամեն ինչ մինչև վերջ ՝ թողնելով հարցը բարձրացված ՝ ընթերցողին ստիպելու մտածել և վերլուծել ինքն իրեն: Սրանք որոշակի նյութեր են, որոնք իրենց առջև խնդիր են դնում չբացահայտել և լիովին չվերլուծել նկարագրված խնդիրները, այդպիսով, հետաքրքրում են ընթերցողին ՝ հնարավորություն տալով ինքնուրույն եզրակացնել: Եթե նման հոդվածի եք հանդիպում, ապա այն պետք է նշել նյութը ուսումնասիրելիս:
8. Դուրս գրել ձեզ համար կարևոր հատվածները, ձեր տեսակետը հիմնավորել:
«Միաբանությունը սեբաստացու աչքերով»-հետազոտական և վերլուծական աշխատանքների իրականացում
Մխիթարյան միաբանության կողմից իրականացվող կրթությանը, ազդեցության ուսումնասիրում
Ուսուցումը նույն ժամանակներում գործող Միաբանութան և Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում
Ուսումնասիրել միաբանութան արդիական վիճակը
Իրականացման ընթացքը
Համացանցից, հանրագիտարաններից, տարբեր աղբյուրներից գտնել տեղեկութոուններ Ս. Ղազար կղզում հիմնադրված Միաբանութան մասին
Ուսումնասիրել , համադրել հոգևոր և աշխարհիկ միջավայրում կրթութոուն ստանալը, սկզբունքների տարբերությունը