Նոյեմբեր ամսվա նախագծերը

Նախագծեր

Հասարակագիտական լաբորատորիայի անելիքները՝ նոյեմբերին

Սեբաստացու օրեր-կրթահամալիրի տոնին և Սիրադեղյանական օրերին հասարակագիտական լաբորատորիան նախատեսում է իր գործունեության հետևյալ ուղղությունները․․․

Ժամկետը՝
Սեբաստացու օրեր՝ նոյեմբերի 1-30
Սիրադեղյանական օրեր՝ նոյեմբերի 6-17
Կրթահամալիրի տոն, հարիսայի ծես՝ նոյեմբերի 25

  • նոյեմբերի 2՝ հասարակագիտական լաբորատորիայի հյուրը «Էրեբունի» պատմահնագիտական արգելոց-թանգարանի տնօրեն, հնագետ-ուրարտագետ Միքայել Բադալյանն է․քննարկման թեման՝ «Ուրարտու» թեման հանրակրթական դասագրքերում
  • նոյեմբերի 10՝ բանավեճ՝ կլոր սեղանի լուրջ․թեման՝ «Վանո Սիրադեղյանը՝ հրապարակախոս»
    Ուսումնասիրության նյութեր՝
     
  • Հոդվածները վերլուծում ենք հետևյալ կետերին անդրառանալով՝:

    ՀՈԴՎԱծԻ ՎԵՐԼՈՒծՈՒՄ

    1.Տեղադրել նախընտրած հոդվածի հղումը  :

     2.Ներկայացնել հոդվածի հեղինակին/հակիրճ/:

    3.Հոդվածի վերնագիրը. հարկավոր է ուշադիր կարդալ հոդվածը, անգամ մեկից ավելի անգամ: Առաջին հերթին ուսումնասիրեք վերնագիրը ՝ որքանով է այն ճշգրիտ արտացոլում հոդվածում բարձրացված թեման: Եվ նաև, թե որքանով է նշանակալից թեման ինքնին: Ինչպես  է հեղինակը հասկանում ու բացահայտում : Խնդիրը նորույթի տեսանկյունից վերլուծելու նրա մոտեցումը:

    4.Անդրադառնալ հետազոտական թեմայի արդիականությանը:

    5.Հիմնավորել փաստական ​​նյութի նորությունը, հուսալիությունը, ճշմարտացիությունը:

    Օր.՝ Բացահայտելով իր դիրքն ու տեսակետները ՝ հեղինակը ապավինում է միայն իր ապրած դարաշրջանի փաստերին: Ներկայացվում է միայն փաստական ​​նյութ `անուղղակիորեն հաստատելով արված եզրակացությունների և առաջարկությունների ճիշտությունը: Այնպես որ, իմ կարծիքով, բավարար տվյալներ չկան, որոնք հաստատում են օգտագործված փաստերի իսկությունը:

    6. Հոդվածում կոնկրետացնել ուսումնասիրվող թեմաները: Հաճախ հոդվածում մի քանի թեմաներ են արծարծվում, և պատահում է, որ հեղինակը մեկից մյուսը ցատկում է, և ի վերջո երկուսն էլ  ավարտվուն չեն: Նյութի բոլոր թեմաները պետք է բացահայտվեն հաջորդաբար `վերջում դրանցից յուրաքանչյուրի տրամաբանական եզրակացությամբ:

    7. Վերոնշյալ չափանիշներին համապատասխան այս կարևոր կետերը վերանայելուց հետո դուք պետք է որոշեք թեման ամբողջությամբ բացահայտվա՞ծ է: Պատահում է, որ հեղինակը հատուկ չի բացահայտում ամեն ինչ մինչև վերջ ՝ թողնելով հարցը բարձրացված ՝ ընթերցողին ստիպելու մտածել և վերլուծել ինքն իրեն: Սրանք որոշակի նյութեր են, որոնք իրենց առջև խնդիր են դնում չբացահայտել և լիովին չվերլուծել նկարագրված խնդիրները, այդպիսով, հետաքրքրում են ընթերցողին ՝ հնարավորություն տալով ինքնուրույն եզրակացնել: Եթե ​​նման հոդվածի եք հանդիպում, ապա այն պետք է նշել նյութը ուսումնասիրելիս:

    8. Դուրս գրել ձեզ համար կարևոր հատվածները, ձեր տեսակետը հիմնավորել:

«Միաբանությունը սեբաստացու աչքերով»-հետազոտական և վերլուծական աշխատանքների իրականացում

Մխիթարյան միաբանության կողմից իրականացվող կրթությանը, ազդեցության ուսումնասիրում

Ուսուցումը նույն ժամանակներում գործող Միաբանութան և Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում

Ուսումնասիրել միաբանութան արդիական վիճակը

Իրականացման ընթացքը

Համացանցից, հանրագիտարաններից, տարբեր աղբյուրներից գտնել տեղեկութոուններ Ս. Ղազար կղզում հիմնադրված Միաբանութան մասին

Ուսումնասիրել , համադրել հոգևոր և աշխարհիկ միջավայրում կրթութոուն ստանալը, սկզբունքների տարբերությունը

Թողնել մեկնաբանություն