Նախագծի անվանումը- Սոցիալական գովազդների ազդեցությունը դեռահասների շրջանում:
Տարբեր մշակույթներում գույների, սիմվոլների կիրառումը գովազդում:
Գովազդում գենդերային դերերի և կարծրատիպերի կիրառման ուսումնասիրություն:
Կարգախոսների արդյունավետությունը պրոդուկտի առաջխաղացման գործում:
Հանրային մարդկանց աջակցությունը PR-ում:Արդյոք իսկապես նշանակություն ունի:
Նախագծի խնդրի ձևակերպումը
Խնդիրը-Սոցիալական գովազդների ազդեցությունը սովորողների հետաքրքրությունների ձևավորման վրա:
Նախագծի մասնակիցները-Միջին դպրոցի սովորողներ
Նախագծի իրականացման ժամկետները-երկարաժամկետ
Նախագծի տեսակը -իր մեջ ներառում է և գործնական, և տեղեկատվական, և ստեղծագործական/ նոր գովազդների ստեղծում/
Նախագծի իրականացման աշխատանքների պլանավորումը
Նախագծի հիմնական խնդրի (թեմայի) տրոհումը ենթաթեմաների (ենթախնդիրների) և աշխատանքի բաժանումը նախագիծն իրականացնող աշխատանքային խմբերի, առանձին մասնակիցների միջև.
Պրպտում, տեղեկատվական նյութերի հավաքման և մշակման հետազոտական աշխատանք
Նախագծի վերջնական արդյունքի պատրաստում, որն իրենից ներկայացնում է նախագծի հիմնական խնդրի (հիմնահարցի) լուծումը
Գործնական աշխատանքների կատարման, տեղեկատվական, ստեղծագործական նախագծերի ձևակերպման այս կետում նշվում են Power Point, Sway, Canva, Prezi համակարգչային ծրագրերով պատում:
Նախագծի վերջնական արդյունքի հանրային ներկայացում
Թեմաներ
-
Սոցիալական գովազդներ։ Դրանց ազդեցությունը հանրության շրջանում սոցիալական խնդիրների իրազեկման վրա։
-
Վիզուալ տարրերը գովազդներում։ Ինչպե՞ս են պատկերները ազդում սպառողների ընտրության վրա։
-
Հանրային մարդկանց աջակցությունը PR-ում։ Արդյո՞ք դա իսկապես նշանակություն ունի։
-
Կարգախոսների արդյունավետությունը պրոդուկտի առաջխաղացման մեջ։
-
Տարբեր մշակույթներում գույների և սիմվոլների կիրառումը գովազդում։ Միջմշակությային ուսումնասիրություն։
-
Գովազդում գենդերային դերերի և կարծրատիպերի կիրառման ուսումնասիրություն
Մասնակիցներ
Մուրադյան Դավիթ, 8-րդ դասարան,«Մշակույթներում գույների և սիմվոլների կիրառումը գովազդում։ Միջմշակությային ուսումնասիրություն»
Տիգրանյան Անահիտ, 8-րդ դասարան.«Գույների ազդեցությունը գովազդում»