Ուսումնական նախագիծ

Նախագծի անվանումը- Սոցիալական գովազդների ազդեցությունը դեռահասների շրջանում:

Տարբեր մշակույթներում գույների, սիմվոլների կիրառումը գովազդում:

Գովազդում գենդերային դերերի և կարծրատիպերի կիրառման ուսումնասիրություն:

Կարգախոսների արդյունավետությունը պրոդուկտի առաջխաղացման գործում:

Հանրային մարդկանց աջակցությունը PR-ում:Արդյոք իսկապես նշանակություն ունի:

Նախագծի խնդրի ձևակերպումը

Խնդիրը-Սոցիալական գովազդների ազդեցությունը սովորողների հետաքրքրությունների ձևավորման վրա:

Նախագծի մասնակիցները-Միջին դպրոցի սովորողներ

Նախագծի իրականացման ժամկետները-երկարաժամկետ

Նախագծի տեսակը -իր մեջ ներառում է և գործնական, և տեղեկատվական, և ստեղծագործական/ նոր գովազդների ստեղծում/

Նախագծի իրականացման աշխատանքների պլանավորումը

Նախագծի հիմնական խնդրի (թեմայի) տրոհումը ենթաթեմաների (ենթախնդիրների) և աշխատանքի բաժանումը նախագիծն իրականացնող աշխատանքային խմբերի, առանձին մասնակիցների միջև.

Պրպտում, տեղեկատվական նյութերի հավաքման և մշակման հետազոտական աշխատանք

Նախագծի վերջնական արդյունքի պատրաստում, որն իրենից ներկայացնում է նախագծի հիմնական խնդրի (հիմնահարցի) լուծումը

Գործնական աշխատանքների կատարման, տեղեկատվական, ստեղծագործական նախագծերի ձևակերպման այս կետում նշվում են Power Point, Sway, Canva, Prezi համակարգչային ծրագրերով պատում:

Նախագծի վերջնական արդյունքի հանրային ներկայացում

Թեմաներ

  1. Սոցիալական գովազդներ։ Դրանց ազդեցությունը հանրության շրջանում սոցիալական խնդիրների իրազեկման վրա։

  2. Վիզուալ տարրերը գովազդներում։ Ինչպե՞ս են պատկերները ազդում սպառողների ընտրության վրա։

  3. Հանրային մարդկանց աջակցությունը PR-ում։ Արդյո՞ք դա իսկապես նշանակություն ունի։

  4. Կարգախոսների արդյունավետությունը պրոդուկտի առաջխաղացման մեջ։

  5. Տարբեր մշակույթներում գույների և սիմվոլների կիրառումը գովազդում։ Միջմշակությային ուսումնասիրություն։

  6. Գովազդում գենդերային դերերի և կարծրատիպերի կիրառման ուսումնասիրություն

Մասնակիցներ

Մուրադյան Դավիթ, 8-րդ դասարան,«Մշակույթներում գույների և սիմվոլների կիրառումը գովազդում։ Միջմշակությային ուսումնասիրություն»

Տիգրանյան Անահիտ, 8-րդ դասարան.«Գույների ազդեցությունը գովազդում»

 

Թողնել մեկնաբանություն