Հեռավար , «Պատմություն», 7-րդ դասարան

Մասնակիցներ

  1. Մարտիրոսյան Միքայել 7 — maratmartirosyan33@mail.ru
  2. Առաքելյան Նարեկ 7 — araqelyan-narek@mskh.am

  3. Զաքարյան Ինգա 7 — ingazakharyan@mskh.am

  4. Սուքիասյան Էլիս 7 — elizsuqiasyan@mskh.am

  5. Դանիելյան Անի  7 anidanielyan@mskh.am

  6. Բադալյան Նինա 7 — ninabadalyan@mskh.am 

  7. Բաբայան Լյուսի 7 — lyusibabayan1@mskh.am 

  8. Ավդալյան Էլին 7 — av-elin@mskh.am

  9. Առաքելյան Կարեն 7 — karenaraqelyan@mskh.am 

  10. Հայրիկյան Արման 7 — armanhayrikyan@mskh.am/դուրս է եկել/

  11. Անթառանյան Սոնա 7 — sona-antaramyan@mskh.am

  12. Ադանե Բուռնազյանի 7- adaneburnazyan@mskh.am

Նախագծային առաջադրանքներ

7-րդ դասարանի «Պատմություն» առարկայի ծրագրի ծանոթացում

Նախագծային առաջադրանք

/Սիրելի սովորող, տեսանյութի կամ պատումի տեսքով պատմական տեսանկյունից ներկայացրու այն վայրի մասին,որտեղ ամառվա ընթացքում ճամփորդել ես:/

«Պատմական բացահայտումներ ընտանեկան ճամփորդական լուսանկարներով»-նախագիծ

Անհատական նախագիծ

Յուրաքանչյուր ամսվա ընթացքում ընտրել մեկ նախագծային թեմա/դա կարող է լինել թե անհատական, թե «Այլընտրանքային պատմություն» նախագծի  բովանդակությունից ընտրված թեմա/ «Պատմություն»առարկայի շրջանակներում: Այդ աշխատանքը սովորողը ներկայացնում է ամսվա վերջին շաբաթվա ընթացքում: Այդ հետազոտական աշխատանքը  բաղկացած է լինում հետևյալ կետերից՝ վերնագիր,մասնակից, ժամանակահատվածը, նպատակ, ընթացք, ավարտ, եզրակացություն, օգտագործված աղբյուրների հղումները պարտադիր/ ամենաքիչը օգտվել երեք աղբյուրից, ցանկալի է օտարալեզու աղբյուրներից նույնպես օգտվել/Հետազոտական ​​աշխատանքի փուլերը

Փուլ I. Նախապատրաստում հետազոտական ​​աշխատանքին (նախագիծ)

  1. Գտեք խնդիր. Այն, ինչ ցանկանում եք ուսումնասիրել և հետազոտել;
  2. Անվանեք ձեր հետազոտությունը, այսինքն. որոշել հետազոտական ​​աշխատանքի թեման.
  3. Նկարագրեք հետազոտական ​​աշխատանքի արդիականությունը, այսինքն. հիմնավորել աշխատանքի այս կոնկրետ թեմայի ընտրությունը.
  4. Ձևակերպել հետազոտական ​​աշխատանքի նպատակը և փուլ առ փուլ գրել հետազոտական ​​աշխատանքի առաջադրանքները.

Թարգմանություններ

Լավագույն հետազոտական աշխատանքները կհրապարակվեն պատմական ամսագրում:

Պատմական թարգմանական ամսագիր «Հետաքրքիր է իմանալ….

6-րդ դասարանի ամփոփում.

Սիրելի սովորողներ , փորձեք հիշել, նախորդ տարվա մեր ուսումնասիրած թեմաները, պատասխանել, այս հարցերին:

1.Ներկայացնել 10 ամենակարևոր իրադարձությունները/ժամանակագրությամբ/:

2. Ներկայացնել,հիմնավորել 5 թագավորների ամենանշանակալի գործողությունները:

3. Ներկայացնել 5 ամենահետաքրքիր իրադարձությունները, փաստերը:

4. Ներկայացնել Հին աշխարհի 5 ամենակարևոր հայտնագործությունները:

Սեպտեմբերի 11-17-ը

Առաջադրանք 1

Ներբեռնել «Հայոց պատմություն» դասագիրքը:

Ինչո՞ւ ենք ուսումնասիրում պատմությունը:

Ի՞նչ է պատմությունը:

Ինչպե՞ս ենք ուսումնասիրում պատմությունը:

Ի՞նչ է ժամանակագրությունը:

Էջ 12-16-ը պատմել

Ստեղծել Պատմական բառարան-առանձնացնել նոր հասկացությունները:

Պատասխանել հարցերին:

 
 

Սեպտեմբերի 18-24-ը

Ներբեռնել «Հայոց պատմություն» դասագիրքը:

Դասարանական, էջ 16-17-ը — գրավոր պատասխանել հարցերին

Տանը -էջ 20-22-ը պատմել , էջ 23-ի հարցերին պատասխաները

Սեպտեմբերի 25-30-ը

Առաջադրանք 1

Հայոց պատմություն-էջ 24-26-ը պատմել, էջ 26-27-ի հարցերին պատասխանել, լրացնել պատմական բառարանը

Առաջադրանք 2

Հայոց պատմություն— էջ 28-32-ը պատմել, էջ 33-հարցերին պատասխանել, լրացնել պատմական բառարանը

Սեպտեմբերի 25-30-ը

Առաջադրանք 1

Հայոց պատմություն-էջ 24-26-ը պատմել, էջ 26-27-ի հարցերին պատասխանել, լրացնել պատմական բառարանը

Առաջադրանք 2

Հայոց պատմություն— էջ 28-32-ը պատմել, էջ 33-հարցերին պատասխանել, լրացնել պատմական բառարանը

Հոկտեմբերի 2-8ը

Առաջադրանք 1

Վանի թագավորության հիմնադրումն  ու ամրապնդումը:/էջ34-37-ը պատմել, էջ 38, հարցերին պատասխանել:

Ուրարտու.Վանի թագավորություն Ք.Ա.IX-VI

Առաջադրանք 1

Ուրարտու.Վանի թագավորություն Ք.Ա.IX-VI

Տալ նոր բառերի, հասկացությունների բացատրությունը:

Թվարկել Վանի թագավորության հզորացման պատճառները

Պատմել Վանի թագավորության հիմնադրման մասին:

Համեմատել Սարդուրի Ա, Իշպուինի, Մենուա արքաների գործունեությունը, կառավարման ժամանակաշրջանը:

Առաջադրանք 2

Դիտել ֆիլմերից մեկը պատասխանել հետևյալ հարցադրումներին.

10-15 նախադասությամբ ներկայացրու ինչի մասին էր պատմում ֆիլմը:

Ներկայացրու ամենահետաքրքիր հատվածը:

Հայոց մայրաքաղաքները,Վան

Վանի թագավորություն/ֆիլմ/ ,

Հոկտեմբերի 9-14-ը

Հասարակական կյանքի կազմակերպման ձևը, շերտավորումը

1.Մարդկանց կրոնական պատկերացումները/պատմել/

Կրոնական գիտակցության հիմնական հատկանիշը հավատն է գերբնականի նկատմամբ, որը դրսևորվում է գերբնական էակների (աստվածներ, ոգիներ ), բնական երևույթների միջև գերբնական կապերի (մոգություն, տոտեմիզմ), նյութական իրերի գերբնական հատկությունների (ֆետիշիզմ) գոյության ընդունմամբ, դրանց նկատմամբ հուզական վերաբերմունքով և պրակտիկ պատրանքային փոխհարաբերությամբ:

Կրոնական պաշտամունքի առարկան գերբնականն է: Պաշտամունքային գործունեության տարրերն են՝ ծեսը, կրոնական տոները, զոհաբերությունը: Կրոնական կազմակերպությունը որոշակի դավանանքի տեր մարդկանց միավորումն է: Նախնադարում կրոնական խումբը համընկել է ցեղի կամ տոհմի հետ: Դասակարգային հասարակությունում ցեղային պաշտամունքը փոխարինվել է պետականով, իսկ առանձին կրոնական միավորումները՝ եկեղեցով: էթնիկական հանրությունների ընդգրկման սահմանները նկատի ունենալով՝ կրոնը կարելի է դասակարգել. 1. տոհմացեղային կամ նախնադարյան հասարակության իշխող կրոններ (մոգություն, տոտեմիզմ, ֆետիշիզմ, անիմիզմ ) 2. ազգային կամ մեկ էթնիկական կազմավորմանը վերաբերող կրոններ (հուդայականություն, հինդուիզմ, շայնիզմ ) 3. համաշխարհային կրոններ (բուդդայականություն, քրիստոնեություն, մահմեդականություն):

Կրոնի ծագումը-Կրոն բխել է համաշխարհային ոգուց, անհատի ներքին ապրումներից ու պահանջներից, հանգեցվել անհատական կամ կոլեկտիվ մտածողության ( Պլատոն, Հեգել, Է. Թեյլոր, Հ. Սպենսեր, Է. Դյուրկհեյմ, Ու. Ջեմս, Զ. Ֆրեյդ):   Կրոնը առաջացել է բնական և հասարակական ուժերի դեմ նախնադարյան մարդու պայքարի հարաբերական անզորությամբ: Չկարողանալով բացատրել իրական երևույթները՝ մարդը մտացածին կապեր ու գերբնական հատկություններ է հաստատել այնտեղ, ուր իշխում են օբյեկտիվ օրինաչափությունները:  Կրոնական պատկերացումների առաջացման համար էական ազդեցություն են ունեցել նաև մարդկային հույզերն ու ապրումները (սարսափ, վախ, միայնություն, դժբախտություն): 

Հոկտեմբերի 15-22

Առաջադրանք 1

«Սիրելի սովորողներ, խնդրում եմ ներբեռնել : «Համաշխարհային պատմություն» 7-րդ դասարան

«Քաղաքակրթության սկզբնավորումը» էջ 6-10-ը պատմել, դուրս գրել նոր հասկացությունները, էջ 10-հարցերի պատասխանել:

Դիտել ստորև ներկայացված տեսանյութերը, ամփոփել 15-20 նախադասությամբ:

Քաղաքակրթություն

Հնագույն քաղաքակրթությունները

Հոկտեմբերի 30-ից նոյեմբերի 5-ը

Սիրելի սովորողներ, խնդրում եմ ներբեռնել : «Համաշխարհային պատմություն» 7-րդ դասարան

Առաջադրանք 1

Հին Եգիպտոսի քաղաքակրթության արշալույսը/էջ 12-13-ը պատմել, էջ 13-ի հարցերը գրավոր:

Առաջադրանք 2

Հին Եգիպտոսի հզորությունն ու անկումը/էջ 14-17-ը պատմել,էջ 17-ի հարցերը գրավոր:/

Առաջադրանքներ

1.Հին Եգիպտոսի աշխարհագրական դիրքը , 21-րդ դարում այդ տարածքում ինչ պետություն է ձևավորվել/ պատասխանիր այս հարցին՝ օգտվելով քարտեզից/:

2.Համեմատիր/15-20 նախադասությամբ/Հին եգիպտական մայրաքաղաք Մեմֆիսը և 21-րդ դարի Եգիպտոսի Արաբական Հանրապետության մայրաքաղաք Կահիրեն

3.Ովքեր էին փարավոնները:

Եգիպտոսի հզոր արքաներից Ռամզես Երկրորդ/գրավոր փոքրիկ հետազոտություն անցկացրու անդրադառնալով  նշված կետերին, նյութդ պետք է ունենա նախաբան, ընթացք, վերջաբան, վերջաբանը ամփոփիր քո  կարծիքը հայտնելով տվյալ արքայի մասին/,

  • Գահ բարձրանալը,
  • արշավանքները,
  • հաշտության պայմանագիրը-«Հավերժ բարեկամներ»
  • մշակույթը
  • ուսումնասիրել ստորև աղբյուրներից մեկը, պատմել նոր բացահայտումների մասին

Աղբյուրներ՝

Ռամզես Եկրորդ /Մեծ/

Հին Եգիպտոս /տեսաֆիլմ/

Նեֆերտիտին եւ առեղծվածային Միտանի պետությունը/տեսաֆիլմ/

  Հին աշխարհի երկրների մշակույթը

   Հին Եգիպտոս

Եգիպտոսի Արաբական Հանրապետությունը

Եգիպտական փարավոնը կին

   Հետաքրքրիր փաստեր Հին Եգիպտոսի մասին

Նոյեմբերի 13-19-ը

«Սիրելի սովորողներ, խնդրում եմ ներբեռնել : «Համաշխարհային պատմություն» 7-րդ դասարան

Բաբելոնի հին թագավորությունը

1.էջ 23-24-ը պատմել, պատասխանել էջ 24-ի հարցերին/

2.Կարդալ Համմուրաբիի օրենքներից, արտահայտել ձեր կարծիքը, բնութագրել թագավորին:

Համմուրաբի թագավորի օրենքները (Համմուրաբիի կոդեքսը) լավ պահպանված հնադարյան օրենքների հավաքածու է, որը ստեղծվել է մ․ թ․ ա․ 1790-ին Բաբելոնում։ Այն ուժի մեջ է դրվել Բաբելոնի թագավոր Համմուրաբիի կողմից։ Օրենքները հայտնաբերվել են XX դարի սկզբներին հայտնաբերած մարդու հասակի չափերին հասնող սև քարե սյան վրա (ստելա), որի մակերեսը ծածկված է եղել սեպագրերով։ Համմուրաբի թագավորի օրենքները բաղկացած են 282 օրենքներից, որոնք տարբեր պատիժներ էին սահմանում` ըստ մարդկանց հասարակարգային դիրքի, կամ կախված այն բանից, թե օրենք խախտողը ազատ մարդ է, թե ստրուկ։
Համմուրաբին հրամայել է հավաքել բոլոր գործող օրենքները և ստեղծել միասնական օրենսգիրք: Ինչպես արդեն նշեցի՝ օրենսգիրքը բաղկացած էր 282 հոդվածից: Դրանցից են օրինակ՝

  • Եթե մարդը գողանա տաճարի կամ թագավորի գույքը, նրան պետք է սպանել․ ով կընդունի գողացած գույքը, նույնպես պետք է սպանել։
  • Եթե մարդը գողանա ստրուկին կամ ստրկուհուն, նրան պետք է սպանել։
  • Եթե մարդը թաքցնի փախած ստրուկին, նրան պետք է սպանել։
  • Եթե մարդու տունն այրվում է, և մեկ ուրիշը, ով գնացել է այնտեղ՝ կրակը մարելու, աչք դնի նրա ունեցվածքի վրա, ապա այդ մարդուն պետք է նետել հրդեհի մեջ:
  • Եթե մարդը վկաների ներկայությամբ արծաթ, ոսկի կամ որևէ իր է տվել այլ մարդու՝ պահպանելու, և այդ մարդը ժխտում է դրանք վերցնելու փաստը, ապա նա պետք է վճարի կրկնակի:
  • Եթե որդին հարվածել է հորը, ապա նրա ձեռքը պետք է կտրվի:
  • Եթե բժիշկը վիրահատում է ազատ մարդուն, և նա մահանում է, նրա ձեռքը պետք է կտրել:

Համմուրաբին հասկանում էր, որ զենքի ուժով ստեղծած պետությունը չէր կարող երկար գոյատևել, եթե այն ներսից ամուր չլիներ։ Ուստի անհրաժեշտ էր մտցնել գրավոր օրենքներ և նրանցով կարգավորել կյանքի բոլոր բնագավառները։ Համմուրաբին հանձնարարեց հավաքել երկրում գործող բոլոր բանավոր և գրավոր օրենքներն ու դրանց հիման վրա կազմել օրենսգիրք։ Համմուրաբիի օրենսգիրքը մեծ դեր ունեցավ Բաբելոնի քաղաքական և տնտեսական կյանքի զարգացման համար։ Օրենսգրքի հեղինակությունն այնքան մեծ էր, որ հետագայում այն հաշվի էին առնում Առաջավոր Ասիայի բոլոր պետությունները օրենքներ ընդունելու ժամանակ։ Համմուրաբիի օրենքները փորագրվել են 9 մ բարձրությամբ բազալտե սյան վրա։

Առաջադրանք 2

Ասորեստանի աշխարհակալ տերությունը, Բաբելոնի Նոր թագավորությունը:/էջ 24-27-ը պատմել, պատասխանել էջ 27-ի հարցերին:

Կատարել փոքրիկ ուսումնասիրություն -«Հին աշխարհի յոթ հրաշալիքները» թեմայով

Նոյեմբերի 20-27-ը

Սիրելի սովորողներ, խնդրում եմ ներբեռնել : «Համաշխարհային պատմություն» 7-րդ դասարան

Առաջադրանք 1

Հին Միջագետքի քաղաքակրթության ազդեցությունը/էջ 28-30-ը պատմել, էջ 30-ի հարցերին պատասխանել:

Առաջադրանք 2 

Հին Փոքր Ասիան և Արևելյան Միջերկրականը./էջ 31-33-ը պատմել, էջ 33-ի հարցերին պատասխանել:

Լրացուցիչ՝ կարդալ նյութերից մեկը ամփոփել15-20 նախադասությամբ, դուրս  գրել ամենաքետաքրքիր հատվածը, ինչ նոր տեղեկաություններ իմացար/

Հնագույն Բաբելոն՝ հարավային Միջագետքի թագավորություն

Քաղաքակրթության զարգացման սկիզբը

Առեղծվածային Փյունիկիան: Առաջին ծովային տերությունը:

Նոյեմբերի 26-դեկտեմբերի 2-ը

Սիրելի սովորողներ, խնդրում եմ ներբեռնել : «Համաշխարհային պատմություն» 7-րդ դասարան

Առաջադրանք 1

Աքեմենյան տերությունը, էջ 34-36-ը պատմել, էջ 36-ի հարցերի պատասխանել/

Առաջադրանք 2

Հին Հնդկաստանը և Չինաստանը /էջ 37-39-ը պատմել, էջ 39-ի հարցերը գրավոր/

Դեկտեմբերի 3-8-ը

Առաջադրանք 1

Սիրելի սովորողներ, խնդրում եմ ներբեռնել : «Համաշխարհային պատմություն» 7-րդ դասարան

Հին Արևելքի պատմություն/էջ 40-41-ը լրացնել, սովորել/

Առաջադրանք 2

Խնդրում եմ ներբեռնել-Հայոց պատմություն 7

 
Վանի թագավորության վերելքն ու անկումը,էջ 39-43 պատմել, էջ 44-ի հարցերին  պատասխանել /
 
Դեկտեմբերի 9-15-ը

Առաջադրանք 1

Առաջադրանք 1
Վանի թագավորության սոցիաալ-տնտեսական, մշակութային  կյանքը,էջ 45-50 պատմել, էջ 50, 51-ի հարցերին  պատասխանել /
 
Առաջադրանք 2
 
Համեմատել Սարդուրի Ա, Իշպուինի, Մենուա, Արգիշտի Առաջին արքաների գործունեությունը, կառավարման ժամանակաշրջանը:

 Գրել փոքրիկ ստեղծագործական շարադրություն «Իմ մեկ օրը ………….  օրոք» թեմայով/ինքներդ եք որոշում որ արքայի օրոք եք ուզում ապրել/ :

Կատարել փոքրիկ ուսումնասիրություն այս թեմաների շուրջ/ Աղբյուրները ինքներդ եք փնտրում, վերջում անպայման նշում:

«Էրեբունի քաղաքի վաղեմի պատմությունը»

«Վանի թագավորության  պետական կրոնը»

Նախագիծ -«Ամանորյա բացահայտումներ»

Նախագծի իրականացման ժամանակահատվածը՝ դեկտեմբերի 18-30-ը

Նախագծի մասնակիցներ՝ միջին դպրոցի սովորողներ

Նախագծի նպատակը՝

  •  իրականացնել հետազոտական և վերլուծական աշխատանք/օգտագործված աղբյուրները ամենաքիչը երեք աղբյուրից, ցանկալի է օտարալեզու աղբյուրների ներառումը/
  •  ուսումնասիրել տարբեր երկներում, տարբեր ժողովուրդների մոտ ինչ առանձնահատկություններ կան
  •  թեման ուսումնասիրել, բացահայտել՝ ինչպես են նշել տարբեր ժամանակներում , տարբեր պատմական իրավիճակներում
  •  բացահայտել՝ինչպես են նշում հասակակիցները այլ երկրներում

Իրականացման ընթացքը

  •  Համացանցից, տարբեր, օտարալեզու աղբյուրներից գտնել տեղեկություններ, ինչպես են նշում Նոր տարին տարբեր երկրներում, պատմական տարբեր ժամանակահատվածներում, Կաղանդ պապը տարբեր երկրներում, ուտեստներ, հիմնավորել Սուրբ Ծննդյան հրաշքները
  • Ուսումնասիրել , համադրել սկզբունքների տարբերությունը

Ամփոփում՝ պատում բլոգում, տեսաֆիլմեր, աուդիո ձայնագրություններ

Ուսումնասիրման թեմաները

Advertisement
 
 

«Նոր տարին տարբեր երկրներում»

«Ինչպես են նշում Ամանորը Հայաստանում ապրող ազգային փոքրամասնություն կազմող էթնիկ խմբերը/ եզդիներ, հրեաներ, ասորիներ, մոլոկաններ….»

«Տոնի պատմությունը, կարևորությունը»

«Նոր տարին ծնողների, տատիկ պապիկների ժամանակաշրջանում» 

«Նոր տարվա խորհրդանիշների պատմությունը»

«Սուրբ ծննդյան կերպարների մասին պատմությունները»

«Նոր տարվա ուտեստները, նրանց խորհուրդը տարբեր երկրներում»

«Ամանորյա մի երգի պատմություն» 

«Նոր տարին տոնելու պատմությունը հին աշխարհում, միջնադարում,նոր դարերում, ժամանակակից աշխարհում հասակակիցների մեկնաբանությամբ» 

«Սուրբ Ծննդյան ֆիլմերը, պատմությունը, ժամանակաշրջանը»

«Նոր տարին պատմական բարդ ժամանակաշրջաններում»/պատերազմական ժամանակարջաններում/

«Նոր տարին խորհրդային ժամանակաշրջանում»

«Նոր տարի, Ամանոր, թե Սուրբ Ծնունդ» 

Ամփոփոմ ՝ստեղծել տեսաֆիլմեր , լուսաբանում բլոգներում:

Հունվարի 10-20-ը

Հայոց պատմություն էջ 54-58-ը պատմել, պատասխանել էջ 58-ի հարցերին:

Դուրս գրել նոր հասկացությունները, բառերը, գրել դրանց բացատրությունները:

Դուրս գրել թվականները, իրադարձությունները:

Հունվարի 20-30-ը

Հայոց պատմություն էջ 59-62-ը պատմել, պատասխանել էջ 63-ի հարցերին:

Դուրս գրել նոր հասկացությունները, բառերը, գրել դրանց բացատրությունները:

Դուրս գրել թվականները, իրադարձությունները:

Փետրվարի 10-20-ը

Առաջադրանք 1

«Հայոց պատմություն», Էջ 72-77-ը, պատմել, էջ 77-ի հարցերը գրավոր/

Դուրս գրել նոր հասկացությունները, բառերը, գրել դրանց բացատրությունները:

Դուրս գրել թվականները, իրադարձությունները:

Առաջադրանք 2

«Հայոց պատմություն», էջ 78-83-ը, պատմել, էջ 78-ի հարցերը գրավոր/

Դուրս գրել նոր հասկացությունները, բառերը, գրել դրանց բացատրությունները:

Դուրս գրել թվականները, իրադարձությունները:

Փետրվարի 18-29

Հունական քաղաքակրթության սկզբնավորումը

Համաշխարհային պատմություն/էջ 42-44, պատասխանել, էջ 44-ի հարցերին/

Դիտել մուլտֆիլմը՝ Հին Հունաստան

Ամփոփել-ա. ինչ գիտեի Հին Հունաստանի մասին , բ.ինչ նոր պատմություններ իմացա Հին Հունաստանի մասին,գ. ինչի մասին ավելին կուզեիր ուսումնասիրել:

Առաջադրանք 2

Արխայիկ դարաշրջանի Հունաստանը/էջ 45-47, էջ 47-ի հարցերին պատասխանել/

Տալ հետևյալ բառերի բացատրությունը. արխաիկ, պոլիս, դեմոս, պարտային ստրուկ, էվպատրիդներ, օլիգարխիա, դեմոկրատիա, տիրան, տիրանիա, գաղութ/Կազմել փոքրիկ խաչբառ/:

3.Դիտել տեսաֆիլմը «Տրոյայական պատերազմը»/Ամփոփել 15նախադասությամբ/:

Առաջադրանք 3

Համաշխարհային պատմություն, էջ 48-53, պատմել, էջ 53-ի հարցերին պատասխանել/

Հին Սպարտան և Աթենքը

Քարտեզի միջոցով ներկայացնել Սպարտայի աշխարհագրական դիրքը:

Ներկայացնել Սպարտայում հասարակական դասերը, իրենց իրավունքները :

Պատմել Սպարտայի կառավարման համակարգի մասին:

 

Պատմել սպարտական բանակի նշանակության մասին:

Քարտեզի միջոցով ներկայացնել Աթենքի աշխարահագրական դիրքը:

Համեմատել Աթենքի երեք նշանավոր պետական գործիչներին:

Տալ հետևյալ հասկացությունների, բառերի բացատրությունը. հելոտներ, ծերակույտ, աշխարհաժողով, Պելոպոնեսյան միություն, փաղանգ, էկլեսիա, ստրատեգոսների խորհուրդ, օստրակիզմի իրավունք, լակոնիկ, օստրակոն:

Լրացուցիչ/ընտրել երեք թեմաներից մեկը/

1.Դիտել ֆիլմը, 15 նախադասությամբ ամփոփել: Հին Հունաստանը

2.Սպարտայում երեխաների դաստիարակությունը:

3.Հունական  յոթ իմաստուններից Սոլոնի մասին:

Մարտի 4-10-ը

Առաջադրանք 1

Համաշխարհային պատմություն/էջ 54-56, պատասխանել, էջ 56-ի հարցերին/Ժողովրդավարության ծաղկումը Աթենքում

Հունաստանը Ք․ա․ 5-րդ դարում

Հույն-պարսկական պատերազմները

Պատմել հույն-պարսկական պատերազմների ընթացքների, արդյունքների մասին։

Նկարագրել, գնահատել Պերիկլեսի գործունեությունը:

Թվարկել պոլիսային կարգի անկման պատճառները:

Second_Persian_Invasion.jpg (1076×1500)

 

272px-Model_of_a_greek_triremeԵռաշար թրիերով հունական թեթև նավերը ծանոթ լինելով լեռնային Հունաստանի տեղանքին հեշտությամբ կռվում էին պարսից նավատորմի դեմ։ Աթենացիները նավաթքին ամրացված մետաղյա սուր ժանիքով հարվածում էին թշնամու նավին և խորտակում այն Եգեյան ծովի ջրերում։

Persian_ship_during_grego-persian_warՊարսկական ռազմանավերն ի տարբերություն ճկուն հունական տրիերների, չափերով ավելի մեծ էին և դանդաղաշարժ։ Ծանրաշարժ պարսից նավերը հարմարեցված էին բաց ծովում լողալուն և Սալամինի ծանծաղ նեղուցում դժվարությամբ էին կռվում հույների մարտունակ նավատորմի դեմ։

Լրացուցիչ 

«Մարաթոնյան վազքի պատմությունը»

Առաջադրանք 2

Առաջադրանք 2

Համաշխարհային պատմություն/էջ 57-59, պատասխանել, էջ 59-ի հարցերին/Դասական դարաշրջանի Հունաստանի կյանքը

Առաջադրանք 3

Համաշխարհային պատմություն/էջ 60-62, պատասխանել, էջ 62-ի հարցերին/Դասական դարաշրջանի հունական մշակույթի ազդեցությունը

Դասական դարաշրջանի հունական մշակույթը

Սահմանել մշակույթ, կրոն  հասկացությունները:

Պատմիր, համեմատիր քո հասակակցի կրթությունը, դաստիարակությունը հին Հունաստանում  ապրող քո հասակակցի հետ:

Հիմնավորիր , այն միտքը, որի հետ համաձայն ես: /Ցիցերոնի Ցիցերոն.խոսքեր, որոնք ստիպում են մտածել:/

  • Պարծենկոտ խոսքերը թուլության առաջին հատկանիշն են, իսկ մեծ գործերի ընդունակ մարդիկ լեզուն փակ են պահում:
    Աշխարհում ընտանեկան օջախից քաղցր ոչինչ չկա:
  • Մոլորվելը հատուկ է յուրաքանչյուրին, բայց իրենց մոլորության մեջ համառում են միայն հիմարները:
  • Մարդը գեղեցիկ է իր վարքի գունագեղությամբ:
  • Սերը ծնողների հանդեպ բոլոր առաքինությունների մայրն է:

Լրացուցիչ աշխատանք

 

«Օլիմպիական խաղերի ստեղծման  պատմությունը»

Թարգմանություն

Воспитание детей

 
Մարտի 16-22-ը

Համաշխարհային պատմություն./էջ 62-65, պատմել, էջ 65-ի հարցերին պատասխանել/

Ալեքսանդր Մակեդոնացի

Փաստերով հիմնավորիր կան հերքիր, որ Ալեքսանդր Մակեդոնացին հին աշխարհի մեծագույն գործիչներից է:

Ներկայացրու Ալեքսանդր Մակեդոնացու մահից հետո նրա ստեղծած աշխարհակալ տերության տրոհման պատճառները:

Տալ «Հելլենիստական մշակույթ» հասկացության բացատրությունը: Պատմել հելլենիստական մշակույթի կենտրոնների , նրանց նվաճումների մասին:

Ներկայացնել Ալ. Մակեդոնացու օրոք տեղի ունեցող կարևոր իրադարձությունների ժամանակագրությունը:

Աղբյուրները՝ Համաշխարհային պատմություն, էջ 65-68, պատմել, էջ 68-ի հարցերին պատասխանել/

Տեսանյութեր/ Ալեքսանդր Մակեդոնացու մասին տեսանյութերը դիտելուց հետո , պատրաստել 3-7 րոպեանոց սեփական տեսանյութը ;/

Ալեքսանդր Մակեդոնացի

Ալեքսանդր Մակեդոնացին և Հայաստանը

Краткая История Александра Македонского

Как Александр Македонский захватил весь мир?

Մարտի 28-ապրիլի 4

Առաջադրանք 1

Համաշխարհային պատմություն, լրացնել էջ 69-70-ը

Համաշխարհային պատմություն, Էջ 71-73-ը, պատմել, էջ 73-ի հարցերին պատասխանել գրավոր:

Առաջադրանք 1.

Հին Հռոմ

Նկարագրիր Ապենինյան թերակղզու աշխարհագրական դիրքը, բնակլիմայական պայմանները/Ճամփորդիր դեպի Իտալիա Google Maps ծրագրով :

Պատմիր Հռոմի հիմնադրման ավանդության մասին, ներկայացրու նաև քո հորինած ավանդությունը Հռոմի մասին:

Ներկայացրու վաղ պատմական Հռոմի կառավարման համակարգը:

Ներկայացրու քո վերաբերմունքը Սերվիոս Տուլիոսի բարենորոգումների մասին:

Դիտել տեսանյութը. Древний Рим за 20 минут, պատասխանել հարցերին

ա.պատմել նոր բացահայտումների մասին

բ.ամենահետաքրքիր հատվածը

գ. նոր բառերի բացահայտում

Առաջադրանք 2

Հռոմեկան քաղաք-պետությունը Ք.ա. 5-3-րդ դարեր

Նկարագրել, համեմատել պատրիկների, պլեբեյների իրավունքները:

Տուր «հանրապետություն» հասկացության բացատրությունը:

Պատմիր հռոմեական բանակի կառուցվածքի մասին:

   Հին Հռոմի պատմության արշալույսը․

Լրացուցիչ աշխատանք/թարգմանություն/

АРМИЯ ДРЕВНЕГО РИМА: Интересные факты

Римская империя. Древний Рим/

Реконструкция древнего города Рим/դիտել/

«Ցիցերոնի 20 իմաստուն մտքերը»-թարգմանություն

Ապրիլի 7-13-ը

Համաշխարհային պատմություն

Հռոմեական միջերկրածովյան տերության կազմավորումը/էջ 77-79-ը , հարցերին պատասխանել/

Հանրապետական կարգի ճգնաժամը/ էջ 80-82, պատմել, հարցերին պատասխանել/

Առաջադրանք 2

Պայքարը Հռոմում մենիշխանության համար/էջ 83-85 կարդալ , էջ 85-ի հարցերին պատասխանել/

Կայսրության հաստատումը Հռոմում/էջ 86-88 պատմել, հարցերին պատասխանել/:

Դիտել ֆիլմերից մեկը, 20 նախադասությամբ ամփոփել:

Eго боялись даже римляне: Ганнибал Барка /տեսանյութ/

Пунические войны (рус.) История древнего мира/տեսանյութ/

Ապրիլի 17-24-ը

Հայոց պատմություն, էջ 102-106, էջ 107-ի հարցերին պատասխանել

Առաջադրանք 2

Հայոց պատմություն, էջ 108-113, էջ 114-ի հարցերին պատասխանել

Մայիսի 5-15

Առաջադրանք 1

Հայոց պատմություն, էջ 108-114 պատմել, հարցերին պատասխանել/

Տեսանյութ

Առաջադրանք 2

Հայոց պատմություն, էջ 115-121 պատմել, հարցերին պատասխանել/

Առաջադրանք 3

Համեմատել Արշակ Երկրորդ և Պապ թագավորներին/15-20 նախադասությամբ/

Համացանց

Պապ թագավոր

https://www.youtube.com/watch?v=VVSJ2QzeAj0  Ֆիլմ <<Պապ թագավոր>>

http://grqaser.org/language/hy/պապ-թագավոր/   <<Պապ թագավոր>>Ստեփան Զորյան/ձայնագրություն/

Ստեփան Զորյան ,պատմական վեպ <<Պապ թագավոր>>
 
 

Թողնել մեկնաբանություն