Հասարակագիտական ստուգատես
Տիգրան Հայրապետյան-Բացահայտիր՝ ով է Տիգրան Հայրապետյանը:
- Բնութագրիր այն ժամանակահատվածը , երբ է ապրել, գործել է հայ քաղաքագետ, լրագրող, միջազգայնագետ-վերլուծաբան Տիգրան Հայրապետյանը:
- Ընտրիր նշված հոդվածներից մեկը վերլուծիր, տեղադրիր քո բլոգում:
- ՔՈ կարծիքով, ինչու է «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում գործող գրադարանը կրում է Տիգրան Հայրապետյանի անունը:
Գյուստավ Լը Բոն«Ամբոխի հոգեբանությունը»/Թարգմանություն, վերլուծություն
Ռոբերտ Գրին«Պատերազմի 33 ստրատեգիաները»/Թարգմանություն, վերլուծություն
«Գինին հայոց միջնադարյան իրավունքում»-այս թեմայով ուսումնասիրություն:
Սոցիալական գովազդների ազդեցությունը դեռահասների շրջանում:
Սովորողների աշխատանքները
Տիգրան Հայրապետյան, 8-րդ դասարան-Անապատի հազար տարի.Ինչու՞ տապալվեց ազգային շարժման քաղաքականությունը
Դավիթ Մկրտչյան, 8-րդ դասարան-Բորենիների ժամը, Տիգրան Հայրապետյան
Վազգեն Քամալյան, 8-րդ դասարան-Ինքնուրույն քաղաքականություն, ո՞ւր է ուղղված մեր հայացքը:
Հայկ Փիլիպոսյան, 8-րդ դասարան-Ինչո՞ւ տապալվեց ազգային շարժման քաղաքականությունը։
Դավիթ Մուրադյան, 8-րդ դասարան-Մշակույթներում գույների և սիմվոլների կիրառումը գովազդում։ Միջմշակությային ուսումնասիրություն։
Մարկ Բուդաղյան, 8-րդ դասարան-Տարբեր մշակույթներում գույների, սիմվոլների կիրառումը գովազդում:
Հոդվածները վերլուծում ենք՝ հետևյալ կետերին անդրառանալով.
ՀՈԴՎԱծԻ ՎԵՐԼՈՒծՈՒՄ
1.Տեղադրել նախընտրած հոդվածի հղումը :
2.Ներկայացնել հոդվածի հեղինակին/հակիրճ/:
3.Հոդվածի վերնագիրը. հարկավոր է ուշադիր կարդալ հոդվածը, անգամ մեկից ավելի անգամ: Առաջին հերթին ուսումնասիրեք վերնագիրը ՝ որքանով է այն ճշգրիտ արտացոլում հոդվածում բարձրացված թեման: Եվ նաև, թե որքանով է նշանակալից թեման ինքնին: Ինչպես է հեղինակը հասկանում ու բացահայտում : Խնդիրը նորույթի տեսանկյունից վերլուծելու նրա մոտեցումը:
4.Անդրադառնալ հետազոտական թեմայի արդիականությանը:
5.Հիմնավորել փաստական նյութի նորությունը, հուսալիությունը, ճշմարտացիությունը:
Օր.՝ Բացահայտելով իր դիրքն ու տեսակետները ՝ հեղինակը ապավինում է միայն իր ապրած դարաշրջանի փաստերին: Ներկայացվում է միայն փաստական նյութ `անուղղակիորեն հաստատելով արված եզրակացությունների և առաջարկությունների ճիշտությունը: Այնպես որ, իմ կարծիքով, բավարար տվյալներ չկան, որոնք հաստատում են օգտագործված փաստերի իսկությունը:
6. Հոդվածում կոնկրետացնել ուսումնասիրվող թեմաները: Հաճախ հոդվածում մի քանի թեմաներ են արծարծվում, և պատահում է, որ հեղինակը մեկից մյուսը ցատկում է, և ի վերջո երկուսն էլ ավարտվուն չեն: Նյութի բոլոր թեմաները պետք է բացահայտվեն հաջորդաբար `վերջում դրանցից յուրաքանչյուրի տրամաբանական եզրակացությամբ:
7. Վերոնշյալ չափանիշներին համապատասխան այս կարևոր կետերը վերանայելուց հետո դուք պետք է որոշեք թեման ամբողջությամբ բացահայտվա՞ծ է: Պատահում է, որ հեղինակը հատուկ չի բացահայտում ամեն ինչ մինչև վերջ ՝ թողնելով հարցը բարձրացված ՝ ընթերցողին ստիպելու մտածել և վերլուծել ինքն իրեն: Սրանք որոշակի նյութեր են, որոնք իրենց առջև խնդիր են դնում չբացահայտել և լիովին չվերլուծել նկարագրված խնդիրները, այդպիսով, հետաքրքրում են ընթերցողին ՝ հնարավորություն տալով ինքնուրույն եզրակացնել: Եթե նման հոդվածի եք հանդիպում, ապա այն պետք է նշել նյութը ուսումնասիրելիս:
8. Դուրս գրել ձեզ համար կարևոր հատվածները, ձեր տեսակետը հիմնավորել: